PRODUKTY

Flexolabels  /  Produkty  /  Etykiety reklamowe, promocyjne, zdrapki

Etykiety reklamowe, promocyjne, zdrapki

 


Zdrapki samoprzylepne to profesjonalne narzędzie marketingowe. Wykonanie zdrapek samoprzylepnych na papierze lub folii pozwala na różnorodność w kształtach i rozmiarach, a zastosowany surowiec zapewni trwałość i wysoką estetykę wykonanej etykiety. Pod warstwę usuwalnej farby możemy nanieść dowolną grafikę, wliczając w to również zmienne kody kreskowe, kody alfanumeryczne czy piktogramy.

Pokryte specjalną, usuwalną przez zdrapywanie farbą w kolorze srebrnym lub złotym etykiety najczęściej znajdują zastosowanie jako idealna forma promocji, zwiększając atrakcyjność marki i zapewniając zaciekawienie potencjalnych klientów. Sprawdzą się również przy ukryciu wrażliwych danych i haseł.


Etykiety wielowarstwowe typu Sandwich to etykiety samoprzylepne  składające się z dwóch warstw, gdzie każda z nich ma swoją warstwę kleju.

Budowa etykiety sandwich pozwala na przeklejenie każdej warstwy osobno na inną powierzchnię.  Bazową etykietę przyklejamy na jedną powierzchnię, a następnie odklejamy od niej wierzchnią warstwę.

Stosowane w medycynie służą do oznakowania probówek, worków na krew. Używane przez firmy spedycyjne czy kurierskie w logistyce. Ponadto stosowane na poczcie na listach poleconych, kopertach, biurach i administracji. W celach marketingowych wykorzystywane w akcjach promocyjnych lub konkursach. Etykiety wykonane w dowolnym kształcie i rozmiarze można dodatkowo zabezpieczyć lakierem.


Etykiety typu OPAQUE z warstwą kryjącą odznaczają się wysoką nieprzezroczystością dzięki zastosowaniu ciemnego podkładu po stronie kleju.

Innowacyjny papier zakrywający druk na powierzchni przyklejanej występuje w formie błyszczącej i półbłyszczącej, a wysokiego stopnia biel pozwoli na dokładny zadruk wielobarwny i wiernie odwzorowanie szczegółów.

Etykiety wykonane na tym surowcu pozwalają na całkowite zakrycie błędnego nadruku; w pracy biurowej znajdą swoje zastosowanie przy skorygowaniu błędnie opisanych kopert, kartonów czy segregatorów. W przemyśle spożywczym nadadzą się do ponownego oznaczenia partii produktów wymagających zmiany niepoprawnych danych takich jak data produkcji, czy data spożycia. Inne zastosowanie etykiet z ciemnym poddrukiem to etykiety cenowe, które używane są do zakrycia nieaktualnych cen, czy etykiety z kodami kreskowymi wymagające wymiany na nowe.

 


Etykiety fluorescencyjne znajdują szerokie zastosowanie przy organizacji pracy. Ich kolorystyka pozwala na czytelne oznakowanie półek, regałów oraz produktów, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę.

Używane w spedycji na paczki i przesyłki pomagają w odpowiednim segregowaniu i informowaniu o sposobie postępowania z paczką. W marketingu posłużą do oznaczania produktów promocyjnych lub jako gadżet reklamowy – odblaskowy kolor sprawia, że naklejka przyciąga wzrok i uwagę.

Etykiety fluorescencyjne możemy zadrukować dowolnym motywem – może to być zdjęcie, logo, grafika lub tekst. Nawinięte na role pozwalają na łatwą aplikację i szybkie oznaczenie wybranego produktu. Mocny klej pozwala na doskonałe trzymanie się większości gładkich powierzchni.


Przy wymaganej czytelności etykiety z obu stron polecamy druk dwustronny, gdzie grafika znajduje się zarówno na materiale wierzchnim folii jak i po stronie kleju. Zastosowana technologia blokuje przenikanie światła, co umożliwia aplikację etykiet w miejscu mocno naświetlonym – jak chociażby sklepowe witryny – bez efektu przenikania grafiki. Etykiety dwustronne spełnią swoją rolę w razie problemów ze zbyt dużą ilością tekstu, a małą powierzchnią do prezentacji materiału reklamowego – awers i rewers mogą całkowicie różnić się grafiką. Kiedy przednia część etykiety pełni rolę reklamową, tylna może być stroną informacyjną.

Swoje zastosowanie znajdą jako element marketingowy czy też informacyjny (logotypy kart płatniczych) i ostrzegawczy (naklejki na drzwi) na wszystkich powierzchniach widocznych z obu stron.